Monday, December 12, 2011

TANGISAN SUBUHKU

"*" catatan kecil bersama tangisan subuhku! "*"


Segala puji bagi Tuhan yang telah memberi nafas baru kepadaku…yang masih menyayangi aku dan telah menghadiahkan aku ujian sebagai tanda kasih dan cintaNya.KetegasanMu dan kekerasan peringatanMu telah membuatkan mata ini tidak henti2 mengalirkan air mata…biarlah aku menangis di dunia asalkan aku tidak lagi menangis di akhirat.Namun, kemulianMu dan kasih sayangMu telah memadamkan tangisanku seketika… biarkan aku, biarkan aku dgn diriku…

Aku sebenarnya tidak ingin membuka aibku sendiri…sedangkan Allah sendiri menutupinya. Entah bila,aku tidak lagi peduli perkataan2 manusia…aku seperti tunggul yang tak bernyawa,diinjak2 dan dipukul2 tunggul itu tiada terasa.Begitulah perasaanku…dipandang hina,dicemooh,diumpat dan sebagainya…ia tidak memberi kesan kepada jiwaku kerana aku tidak ingin mendambakan apa2 yang ada di dunia, dan di blog ini aku mulai ber cerita, tentang siapa aku sebenarnya, dan  lewat blog ini juga aku hanya berharap, aku juga manusia, tak mungkin merubah apa yang ada diluar kemampuanku menggapai, aku tak minta belas kasihan, aku hanya minta, mengertilah...

No comments:

Post a Comment